Byli jsme na Travel Trade Day

Letošní ročník Travel Trade Day položil základy nové tradici – poprvé se konal mimo Prahu, a tím poukázal i na mimopražské regiony. Splnil také hlavní poslání workshopu - umožnit navázat nové obchodní partnerství mezi zahraničními a českými podnikateli, regiony a institucemi a podpořit destinační značku Česká republika (Czech Republic – Land of Stories) na mezinárodních trzích.
V rámci samotného workshopu byl letos registrován vyšší počet nákupčích z více destinací. Díky pomoci zahraničních zastoupení agentury CzechTourism se podařila akvizice významných hráčů na trzích jako je Čína, Německo, Jižní Korea či Rusko. Nabídka byla navíc rozšířena o další zajímavé trhy, jako jsou Litva, Írán, Indie či Izrael. Celkem přijalo pozvání 65 nákupčích z 24 zemí světa. Své služby jim v konferenčním sále Clarion Congress Hotelu Olomouc během zhruba tisícovky schůzek nabídlo víc než 80 zástupců českých cestovních kanceláří, hotelů, regionů a dalších institucí. Mezi nimi své služby prezentovala i naše společnost Prague Boats.
Soudě podle zpětné vazby, kterou organizátoři získali prostřednictvím dotazníků, splnil workshop očekávání i českých účastníků - 62 procent bylo velmi spokojeno a 36 procent spíše spokojeno. Ukázalo se také, že 49 procent respondentů se rozhodně hodlá zúčastnit příštího ročníku, 44 procent odpověděla "spíše ano" a jen 7 procent zatím nebylo rozhodnuto.
Workshop Travel Trade Day zakončila neformální společenská akce v Arcibiskupském paláci.
Partnery projektu se staly Olomoucký kraj, město Olomouc, Sdružení cestovního ruchu - Střední Morava, Fashion Arena Prague Outlet, Turkish Airlines a České dráhy. Záštitu nad akcí převzal primátor statutárního města Olomouce doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
